Tehokkuus ja tuloksenteko kuuluvat bisnekseen, vaikka kuinka tämän asian äärellä välillä tuskastelemmekin. Tuloksentekotahdon lisäksi on viisasta miettiä myös keinovalikoimaa pidemmällä aikavälillä: miten pitää kunnossa sekä itsensä että myös joukkueensa jatkuvasti muuttuvassa bisneskentässä?
Ei tarvitse olla kvanttifyysikko ymmärtääkseen hyvän henkilöstökokemuksen yhteyden asiakaskokemukseen ja tuloksellisuuteen. Aivan kuten laitteet, työntekijät ovat yrityksen pääomaa, joka tarvitsee säännöllistä huoltoa toimiakseen optimaalisella tavalla. Organisaatio ei kuitenkaan ole kone, eikä työntekijät koneen osia. Äly ei istu ainoastaan yhdessä päässä ja tulokset ja hyvinvointi syntyvät ajattelun, tekemisen ja tunteiden huoltamisesta.
Totta, mutta miten sitten kehittää myönteistä henkilökokemusta, jos itsellä on päivät täynnä muutenkin työtä ja tekemistä?
Read More